Zsírvesztés periodizálás, A periodizált, vagy ciklikus edzés


Share on twitter Ossza meg az linkedin Képzési cikkek egész sorozatát éltük át együtt; tól től hogyan lehet optimálisan izomcsoportokat edzeniösszesen kapa en amikor beállította a rakománytösszesen különböző ingerek. Ma egészet akarok képezni veled.

Azt javaslom, hogy olvassa el a korábbi cikkeket a teljes képért. Ez a cikk a periodizációról és annak beállításáról szól. Mi az periodizálás?

  • Все, что угодно, только не шифр, не поддающийся взлому.
  • Zsírégetés és a kardió edzés: biztos jó úton jársz?

Ehhez elsődlegesen fontos, hogy tisztázzuk, mit értünk a periodizáció alatt. Zsírvesztés periodizálás időszakoskodás az a mód, amellyel előrelépést lehet elérni vagy meg kell haladnia az edzés során, azzal a szerkezettel kombinálva, amelyet az edzés során alkalmaz a különféle ingerekre zsírvesztés periodizálás protokollokra, annak érdekében, hogy a lehető leggyorsabban előrehaladhasson.

Miért kellene periodizálnia, és mire kell odafigyelnie?

Azokban a sportágakban, amelyekben a teljesítményfokozás a cél, megtervezik, hogy honnan hová, vagyis milyen szintre kell eljutnia a sportolónak.

Az optimális periodizációt természetesen sok tényező befolyásolja. Ezen felül sokkal több, vagy talán végtelenül más tényező is befolyásolja az eredményeket. Gondolj valaki adókötelezettségére; Ha valaki nagyon stresszes, rosszul alszik vagy keveset eszik, akkor valószínűleg kevésbé képes kezelni a hangerőt és a feszültséget, mint aki ezt a tényezőt nem érinti.

  • Vegye ki ezeket a 16 embert, akik sikeresen meghaltak több mint 20 fontot, és tartották le.
  • A periodizált, vagy ciklikus edzés

Ezen túlmenően a korábbi cikkekben már tárgyaltuk a traineképességet. Írhatunk egy nagyon szép periódust, de ha nem képesek vagyunk képezni arra az ösztönzésre, amelyet szem előtt tartunk, akkor képzéssel egyre távolabb kerülhet a céljaitól.

Reneszánsz periodizáció a fogyáshoz Edzés fogyáshoz - Tanácsok fogyni vágyóknak 8. Fogyás diéta nélkül gyakori kérdések átjáró fogyás, has fogyás italok természetesen a legjobb módszer a fogyáshoz.

Amikor mindig az erőn történő előrelépést vagy a neurológiát igénylő edzésprogramokra szorul, eljön az idő, amikor egy fennsíkon eltalálsz. Ez egy erős utalás arra, hogy az stimulus levonhatósága megszűnt, és itt az ideje a lerakódásnak, vagy inkább egy másik szakasznak.

Periodizáció: sikeres izomnövelés, szálkásítás vagy fogyás a biológiai ritmusunk alapján – SPEEDFIT

Ha szünetet tart vagy a kosár a terv megvizsgálása nélkül, valószínűleg nem fogja a leggyorsabban elérni a céljait. Ellenkezőleg, előfordulhat, zsírvesztés periodizálás gyakrabban fordul elő, ezt saját tapasztalatából tudja: A vágási szakasz elején a dolgok jól mennek, és gyorsan haladsz; sok sorozat, sok ismétlés, kevés pihenés. Tehát anyagcsere-edzések; önmagában ideális a zsírvesztéshez! Javul az alakja, zsírvesztése, izmaid szépek és teltek az edzés során.

zsírvesztés periodizálás

A híres fennsík De egy bizonyos ponton az alakja kicsit vizes lesz, a skála szerint súlyt is szerez, az edzések során egyre kevesebb pumpát tapasztal. Sokan úgy fognak beavatkozni, hogy egy hét pihenőt terveznek, vagy átmenetileg csökkentik az intenzitást, és egy hét múlva folytatják, amit tettek.

  1. Reneszánsz periodizáció a fogyáshoz - gulacsigalery.hu
  2. Он никогда не думал, что четыре слова могут сделать его таким счастливым: IM GLAD WE MET Что означало: «Я рада, что мы встретились».
  3. Álló helyzetben fogyni
  4. Kerékpáros edzéstípusok - Sport-energia
  5. Дрожа от нетерпения, Сьюзан вылетела в Вашингтон.
  6. Martin Rooney: Kardio harcosoknak - Reneszánsz periodizáció a fogyáshoz
  7. ГЛАВА 2 На высоте тридцать тысяч футов, над застывшим внизу океаном, Дэвид Беккер грустно смотрел в крохотный овальный иллюминатор самолета «Лирджет-60».
  8. Ökölvívás fogyni

De talán itt lenne egy neuro-fázis! Ebben a szakaszban fokozatosan érzékenyebbé válsz egy anyagcsere-ingerre. Ezért az Ön által alkalmazott sorrend a következő: Metabolikus, helyi fázis Opcionális: Lehet, hogy először egy szisztémás szakasz a szénhidrát anyagcserének javítása érdekében Egy másik metabolikus helyi fázis. Az étrend testreszabása az edzéshez Minden szakaszban módosítania kell zsírvesztés periodizálás étrendjét; a szénhidrátok fontosabbak az anyagcserében, mint a neurológiai fázisban; elvégre a szénhidrátok glikogén biztosítják a legmagasabb ATP-t az összes makro tápanyagból.

zsírvesztés periodizálás

A hosszantartó készletek nemcsak az ATP-n és a kreatin-foszfáton futhatnak, így a glikolízisnek idővel meg kell valósulnia. A neurológiai készletek ehhez túl rövidek. Az anyagcsere fázisa, amelyben nincs elegendő szénhidrát az étrendben, gyulladást okozhat, mivel a rendszerre nehezedő stressz túl magas. A fenti szövegből világossá válhat, hogy a hétből hétre futtatott készletek vagy ismétlések számának egyszerű változtatása természetesen nem a leggyorsabb út Rómába.

Futball oktatási módszertanok 2. | FUTBALL TRÉNER

Változás változáshoz Amit azonban nem akarunk csinálni, az csak változás, változás. Nem jó módszer az, ha véletlenszerűen leejti számos ismétlést vagy sorozatot a gyakorlatok alatt, és mindent teljesen megfordít a következő hónapban. Az adatok követése fontos, ha pontosan szeretnénk dolgozni; mi történik a testsúlyával, a hangulatoddal és az alvásminőséggel napról napra?

Különbözik ezen a héten, mint 4 héttel ezelőtt? Észreveszed, hogy kevesebb az előrehaladás az erőben, vagy akár csökken?

zsírvesztés periodizálás

Nemrégiben szenvedtek puffadás vagy puffadás miatt, amely néhány hete teljesen ki volt zárva a kérdésről? Ezek mind olyan adatpontok, amelyek megmondhatnak neked valamit arról, hogy miként tartózkodik a jelenlegi zsírvesztés periodizálás, és hogy ideje-e változtatni az ingereket, étrendet, vagy esetleg lemerülést.

Diétás receptek egész napra - Hogyan lehet fogyni hasból? 10 tipp a fogyáshoz

Amikor ideje a változásnak, bölcs dolog, ha olyan fázist választ, amelynek kevés átfedése van az éppen befejezett fázissal. Ha egy ideje edzett izomkárosodással, akkor a következő fázis lehetőleg egy olyan szakasz, ahol kis izomkárosodások történnek. Ebben 22 kg fogyás esetben inkább elkerülné a hosszú helyzetben lévő gyakorlatokat, és korlátozná az edzést kudarcig.

A rövid gyakorlatban a gyakorlatokat előnyben részesítheti; nagyon energiahatékony, és ebben a helyzetben szintén a leggyengébb vagy.

zsírvesztés periodizálás

Ez csökkenti az izmok károsodásának esélyét az edzések során, hogy az előző stimulus helyreálljon a jobb edzhetőség felé. Több, mint az izmok edzése Az optimális progresszió több, mint az izmok lehető legkeményebb képzése, és a test több aspektusát is edzheti, nem csak az izmokat; amikor szisztémás edzést végez, a tejsavtermelés olyan magas, hogy a májnak keményen kell dolgoznia annak feldolgozásához anélkül, hogy az izmok lokálisan kimerülnének, vagy sok izomkárosodás jelentkezne.

zsírvesztés periodizálás

Az ilyen fázisok tehát segíthetnek a fitneszben, és biztosíthatják, hogy a jövőben a szív-érrendszer vagy a máj ne váljon korlátozó tényezővé. A helyi anyagcsere fázis jobb izomállapotot biztosíthat, így az izmaid gyorsabban helyreállnak és kevesebb pihenésre van szükségük, így egy jövőbeni fázisban nagyobb volumenet tud megfordítani, mielőtt megbukik. Olvasása közben a jó edzésmegszakítások megírása meglehetősen nehéz; sokféle ingertípus létezik, amelyekre mehetünk, és emellett a különböző típusú blokkok véletlenszerű csatlakoztatása egymás után gyakran nem a legjobb módszer.

Globális tippek a periodizációhoz Mivel annyi cél van, mint az emberek, és az előző szakaszok befolyásolják a következő következő fázist, ezért nincs értelme mondani arról, hogy mi a legmegfelelőbb megközelítés az Ön számára jelenleg, zsírvesztés periodizálás információk nélkül.

Mindenesetre szeretnék tanácsot adni nekem az online cikkeimről különféle ingerekvége hipertrófia különböző formái és tovább betölteni olvassa el jól.

Íratkozz fel hírlevelünkre

Az e cikkekből származó információknak, valamint az e cikkből származó információknak messze kell lenniük! Soha nem félünk segíteni. Ezt a blogot írta Jan Willem van der Klis "A hangsúlyom a lehető legjobb tudás megszerzése és terjesztése az edzés és a táplálkozás optimalizálása érdekében".