Zsírvesztés komplexek


Ha meg akarja találni a súlyát, próbáljon meg egyetlen gyakorlatot öt alkalommal megismételni. Ha könnyű, használjon nagyobb súlyokat. Ha nem tudja befejezni a gyakorlatot, kevesebb súlyra van szüksége.

Amikor megtalálja a súlyát, nem szabad minden gyakorlatot elvégeznie vele. Némelyiket megteheti nagyobb súllyal, másoknak könnyebbekre lesz szükségük. Ellenőrizze az egyes gyakorlatok súlyát külön-külön. Az ismétlésekhez koncentráljon öt, ismétlésre. Ha úgy érzi, hogy többet is megtehet, tegye meg. Gyakorlatok kettlebellel Az orosz kettlebell hinták abban különböznek a szokásosaktól, hogy a kettlebell nem a feje fölé emelkedik, hanem csak kissé a válla fölé. Zsírvesztés komplexek nem ismeri ezt a gyakorlatot, a legjobb, ha egyszerű orosz hintákkal kezdi.

Álljon egyenesen, a lábai kissé szélesebbek, mint a vállak. Fogja meg két kézzel a kettlebellt, hajoljon meg kissé előre, és helyezze a kettlebellet a zsírvesztés komplexek közé. A hátnak kerekítés nélkül egyenesnek kell maradnia.

Tapossunk ki egy új utat a zsírégető edzések útvesztőjében.

Hajtsa meg a kettlebellt, hogy a váll szintjére emelkedjen. A mozgás a csípőtől kezdődik, nem a karoktól, ami biztosítja a nyomás erejét. Engedje le a kettlebellt, csavarja be ismét a lábai közé, és ismételje meg a gyakorlatot. Ez a mozgás hasonló az előzőhöz.

zsírvesztés komplexek gyorsan fogyni őrülten

Az egyetlen különbség az, hogy egy kézzel dolgozik. Az egykezes hinták lehetővé teszik a célizomcsoportok jobb pumpálását, és alkalmasak azok számára, akik már elsajátították a kétkezes kettlebell-hintákat. Ez a gyakorlat segít jól felépíteni a hátát. Kiválóan helyettesíti a hajlott súlyzósorokat.

Nem kardio zsírvesztés

A kettlebell elmozdult súlypontja miatt zsírvesztés komplexek gyakorlat kissé nehezebb lesz. Gyakorlási technika Vegyünk két súlyt, és hajoljunk előre egyenes háttal és kissé hajlított térdekkel. Hozza fel a kettlebellet a gyomrához. Az utolsó pontban a súlyok fogantyúinak a gyomor területén kell elhelyezkedniük. A hátsó izmokat használja a súlyok húzására, ne a karjait. A könyökeit tartsa a testéhez közel, ne terítse szét oldalra. Engedje le a súlyokat a kiindulási helyzetbe, és ismételje meg.

Ez a gyakorlat jól felépíti a központi izmokat, és stresszt jelent a karokon és a lábakon is.

zsírvesztés komplexek 9 körös fogyás vélemények

Ezenkívül elég hatásosnak tűnik. Gyakorlási technika Helyezze a lábát szélesebbre, mint a válla, és vegye a jobb kezébe a kettlebellt. Hajlítsa meg térdeit, hajoljon kissé előre egyenes háttal, és vigye a kettlebellet a lábai közé testmagasságban. Hozza vissza a bal kezét, és vegye ki a jobb kezéből a kettlebellt. Mozgassa a bal kezét előre a kettlebellel, és vigye vissza a lábai közé.

Zsírvesztés izomvesztés nélkül

Hozd vissza a jobb kezedet, és fogd meg a kettlebellt balról. E gyakorlat során, mintha egy nyolcat írna le a lábai körül, a súlyt kézről kézre adja. Eleinte nehéz lehet összehangolni a mozgásokat, de egy kis gyakorlással megszokja. A tehetetlenség miatt a gyakorlat elég könnyű ahhoz, hogy nehezebb kettlebellt vegyen fel. A lényeg az, hogy ne csapd meg a hátad, különben ez árthat neked. Ez a gyakorlat segít a lábak és a fenék terhelésében. A kettlebell zsírvesztés komplexek súlyozás miatt sokkal gyorsabban megkapja a dédelgetett formákat, mint súlytalan ismétlés végrehajtása.

Gyakorlási technika Álljon egyenesen, két kézzel tartsa a kettlebellet a mellkasa előtt. Tartsa a zsírvesztés komplexek testéhez közel. Tartsa egyenesen a hátát, és húzza vissza a medencéjét, végezzen mély guggolást. A guggolás alján a csípőízületnek térd alatt kell lennie. Térjen vissza a kiindulási helyzetbe, és ismételje meg. Ha több izmot szeretne betölteni a lábába, és szivattyúzza őket, ultrahangos zsírégető meg kiegészíteni a guggolást a kiugrással.

Gyakorlási technika Álljon egyenesen, tegye a lábát vállszélességre, tartsa a kettlebellt kinyújtott karok alatt.

zsírvesztés komplexek tűz hd fogyás

Guggoljon párhuzamos csípőig a padlóig, vagy valamivel kevesebb. Ugorj fel a guggolásból, és ismételd meg.

A gyakorlat bonyolítása érdekében palacsintát vagy lépéseket tehet a lábad alá. Ez segít elmélyíteni a guggolást, kiszélesíti a mozgástartományt és növeli a terhelést. A tüdő során a lábak és a fenék izmait ledolgozzák, és a kettlebell felemelése megterheli a vállakat és a karokat. Gyakorlási technika Álljon fel egyenesen, tartsa a kettlebellt egy hajlított karban a váll szintjén, könyökét a test közelében, karját a zsírvesztés komplexek a test felé fordítva.

Dőljön előre, és közben emelje fel a kezét kettlebellel a feje fölött. Térjen vissza a kiinduló helyzetbe úgy, hogy emelés közben leengedi a kezét a kettlebellel.

Ismételje meg a másik lábát. A gyakorlat tökéletesen pumpálja a mag izmait, azonban végrehajtása meglehetősen nehéz, és számos ellenjavallattal rendelkezik.

Tapossunk ki egy új utat a zsírégető edzések útvesztőjében.

Nem szabad azoknak elvégezni, akiknek gyengén fejlett rectus abdominis izmaik vannak, rabszolgaságú mellkasi gerincük van, vagy hátproblémáik vannak. Gyakorlási technika Üljön le a padlóra az ischialis tuberclesre, nyomja a testhez a súlyt, és tartsa mindkét kezén, ne terítse könyökét oldalra. Emelje fel a padlóról térdre hajlított lábát.

Próbáld egyenesen tartani a hátad. Forgassa el a testet jobbra és balra anélkül, hogy kerekítené a hátát vagy leengedné a lábát. Ez a gyakorlat némi rugalmasságot és jó mozgékonyságot igényel a csípőízületben.

zsírvesztés komplexek cla zsírvesztés

Egyidejűleg nyújtja a latissimus dorsit, zsírvesztés komplexek megerősíti a magját, a karját és a vállát. Gyakorlási technika Álljon a lábával vállszélességre, vegye az egyik kezébe a kettlebellt, és emelje fel a feje fölé.

Döntse oldalra, amennyire a nyújtás engedi. Ideális esetben érintse meg a lábát a kezével. Ugyanakkor a kettlebell fent kinyújtott kézben marad. Ez a gyakorlat zsírvesztés karméret a pecs, karok és mag építésében.

Szálkásító módszerek

Gyakorlási technika Feküdj a hátadon, hajlítsd meg a térdedet, és tedd a lábad a földre. Tartsa a kettlebellt hajlított karban, a váll a padlón van, a zsírvesztés komplexek a testhez szorul, a váll és az alkar szöge 90 fok. A tenyér a test felé fordul. Nyomja felfelé a kettlebellt, fordítsa a könyökét oldalra, csuklóját tenyérrel a lába felé.

zsírvesztés komplexek fogyás derbi esti távíró