Étkezés a testzsír veszteségért. Fogyókúra során az étrendnél is fontosabb az önfegyelem!


Életmód-egészség Fogyókúra során az étrendnél is fontosabb az önfegyelem! Fogyókúra során az étrendnél is fontosabb az önfegyelem! Egy es denveri tanulmány megállapította, hogy mindegy, hogy a fogyókúrás étrendben a fehérje- a zsír- vagy a szénhidrátfogyasztást csökkentjük, a legfontosabb az, hogy szigorúan tartsuk magunkat a kevesebb kalóriabevitelhez.

openbiome fogyás d24 fogyás

A két évig tartó vizsgálatban a kutatók megpróbálták meghatározni, hogy az egyes diétás étrendek hogyan befolyásolják a súlycsökkenést, a testzsír veszteséget és a sovány izomtömeg veszteséget. Több mint elhízott illetve túlsúlyos ember vett részt a tanulmányban, akik négy csoportba voltak osztva az egyes diéták szerint.

A résztvevők az első csoportban alacsony zsírtartalmú, magasabb szénhidráttartalmú, és átlagos fehérjetartalmú étrendet, a második csoportban alacsony zsírtartalmú, magasabb szénhidráttartalmú, és magasabb fehérjetartalmú étrendet, a harmadik csoportban magasabb zsírtartalmú, alacsony szénhidráttartalmú és átlagos fehérjetartalmú, a negyedik csoport magas zsír- és fehérjetartalmú, de alacsonyabb szénhidráttartalmú étrendet követett.

éget zsír csípő zsírégető súlygyarapítóval

Mind a négy csoport diétájában kevés volt a telített zsírok és a koleszterin mennyisége, ellenben sok rostot, illetve alacsony glikémiás indexű szénhidrátot tartalmazott. A kalóriabevitelt egyénenként kcal-lal csökkentették. A kérdés tehát az volt: melyik diéta a leghatásosabb?

le kell fogynom az ivf-ért bevált módszerek a makacs hasi zsír elvesztésére

Az eredmények szerint mind a négy! A tartós fogyás átlagos mértéke kilenc kilogramm volt, és nem volt különbség az elveszített testzsír mennyiségét étkezés a testzsír veszteségért. A sikeres fogyásnak egy igazi fokmérője volt, hogy a résztvevő mennyire tartja be szigorúan a megszabott étrendet.

A tanulmány szerzői azért ajánlanak egy ideális étrendet: alacsony kalóriatartalmú, napi ötszöri kis adagú étkezést, amit kiegészíthet egy nagyobb étkezés sovány húsból,  zöldségkörettel elkészítve.

  • Zsírégetés leegyszerűsítve - Diéta ABC
  • Az élelmiszer megváltozott termikus metabolizáló hatása az étrendi tápanyag-összetételtől függően Az edzés során felhasznált energiatípus szénhidrátok vagy zsírok Gyakorlat típusa, intenzitása és időtartama Nem sporthoz kapcsolódó tevékenységek gyaloglás, kerékpározás, jóga Ülős életmód, ha nem képzés Étel és zsírvesztés A szervezet primer és másodlagos energiaforrásként szénhidrátokat és zsírokat használ.
  • Szálkásítás minimális izomveszteség mellett?
  • Tippek a bőr alatti zsír tisztítására Hogyan égethető el a felesleges testzsír.
  • Fogyás karne ka gharelu upaye
  • Hogyan veszítsük el a hasi zsírt? – Natúrsziget, Elveszíti 4 kg testzsírt