Pushups és situps segíthet a fogyásban


30 napos zsugorfelülés kihívás

Az élet elfoglalhatatlan lehet, így küzdelmet jelent annak érdekében, hogy az edzés az ütemtervéhez illeszkedjen. Ha nem tud nagy mennyiségű időt kímélni naponta egyszer a testmozgáshoz, akkor könnyebb lehet napi háromszor rövidebb edzéseket végezni.

fogyás dubuque ia

Az American Heart Associate munkatársa legalább 75 perc intenzív aerob tevékenységet vagy perc közepes intenzitású testmozgást javasol hetente — heti öt nap körülbelül 30 perc alatt. A Betegségmegelőzési és Megelőzési Központok szerint ez a fél óra kisebb részletekre történő lebontása továbbra is a gyakorlat előnyeit fogja nyújtani.

Hogyan lehet elveszíteni a felső testtömeg nő. EXTRA AJÁNLÓ

Ha több időt és erőfeszítést tud betenni, az még jobb. A Shape szerint az Ön által alkalmazott test alakja segít meghatározni, hogy az edzés milyen típusú lesz a legmegfelelőbb.

Ha alma alakú test van, amelynek túlsúlya a derék és a has körül van, a szívfókuszra, például a kocogásra, és az ab-tonizáló gyakorlatra kell összpontosítania. A körte alakú és a fenék, a csípő és a comb körül pushups és situps segíthet a fogyásban személyeknek aerob gyakorlatokat, például kerékpározást kell kipróbálniuk. Ha van homokóra alakja, és a csípő körüli görbékkel és melltartóval jár, aerobikot végezhet, például zsírégető vadállattá válik vagy evezhet, valamint a test felső részén végzett edzésprogramokkal, amelyek benne lehetnek préselés vagy tricepsz kiterjesztések.

Ha plusz méretű vagy, akkor a kardio és az erőt edző gyakorlatok kombinációjára kell összpontosítania. A reggeli testmozgás felgyorsíthatja anyagcserét, több energiát adhat, és javíthatja a hangulatot és a koncentrációt.

a fogyás fáradtságot okoz-e

Csoportban vagy osztályban végzett edzés lehetőséget ad arra, hogy többet megtudjon a különféle típusú testmozgásokról, és motivált és elszámoltathatóvá teheti Önt. Az osztályok lehetnek aerobik, fonás, tánc, áramkör-edzés vagy úszás. Olvassa el  Mennyire vetélés után kezdje el a testmozgást? Ha van elég ideje, elérheti az edzőteremben néhány további kardiót, vagy egyszerűen felteheti a cipőjét, és hosszú sétára mehet.

Hogyan dolgozzunk ki háromszor napi fogyás

A séta egy egyszerű, mérsékelt testmozgás, amely az American Heart Association szerint javíthatja a vércukorszintet és a vérnyomást, javíthatja a mentális jólétet, csökkentheti a 2. A súlyos fogyáshoz való alkalmasság szerint az élénk ütemben séta akár kalóriát is elégethet 30 perc alatt. Az ellenállás edzése javíthatja az erőt, csökkentheti a cukorbetegség kockázatát, csökkentheti a vérnyomást és a koleszterinszintet, és javíthatja az általános szív- és érrendszeri egészséget, állítja az amerikai testmozgási tanács.

égő zsíríz a szájban

Emellett kalóriát éget, így segítve a fogyásban. Az erősítő edzés magában foglalja a szabad súlyok, súlygépek és az ellenálláscsövek használatát.

Használhatja testét is, kevés felszereléssel vagy anélkül, az edzéshez otthon, olyan gyakorlatokkal, mint a pullups, a situps, a pushups és a láb guggolás. Tipp Ossza meg az edzéstervet családjával és barátaival, hogy ösztönözzék Önt és motiválja Önt.

Figyelem Mielőtt bármilyen súlycsökkentő vagy testmozgási programot indítana, konzultáljon egészségügyi szolgáltatójával — figyelmezteti a Betegség Ellenőrzési és Megelőzési Központokat.

hogy fogok fogyni