Hízni vagy fogyni


Nyersen vagy párolva, ha a zsírvesztés, a formásabb alak elérése a cél, akkor a nélkülözhetetlen fehérje mellett nagyobb részben zöldségre alapozd a szénhidrátbevitelt, főleg a lefekvés előtti órákban.

  • „Fogyni” vagy „hízni” szeretnél? A legjobb szénhidrátfajták a formás alakhoz
  • Színésznő jyothika fogyás
  • 6 durva tévhit a hízásról | Well&fit
  • Index - Tudomány - Fogyni könnyebb, mint hízni
  • Fogyás poulsbo

Egy szigorú étrend, amely fehérjére és nem keményítős zöldségekre épül, igen gyorsan látványos eredményeket hoz, éhezés nélkül is. Az edzés meglepően kevés kalóriát éget ahhoz képest, hogy rossz szénhidrátokkal mennyire könnyen vihető be jelentős mennyiség, így a tej csokit, cukrot, edzés előtt és után is kerülni kell.

Nem kell félni, hogy ne volna elég tartaléka a szervezetnek, vigyél be fehérjét edzés előtt és után, így sokkal hatékonyabb lesz a zsírvesztés.

hogyan veszíthetem el a testsúlyomat

Ha hízniazaz izmosodni szeretnél A mindenki számára alapot jelentő fehérje mellett ez esetben is a szénhidrátra kell figyelni. Mivel a vékony típusú emberek általában gyors égetésű, szénhidrát típusok, számukra a megoldás, hogy minél többször, minél több, jó minőségű szénhidrátot fogyasszanak, nyilván a fehérje mellett.

heti súlycsökkentő adatlap

Nekik a hízás ugyanolyan kemény munka és odafigyelés lesz, mint másoknak a fogyás. Aki vékony típus, annak egyszerűen többet kell ennie.

  • Túl sovány vagy? - Tippek, ha hízni szeretnél
  • Bárki fogyjon a fluoxetinnel
  • Fogyni vágyók leggyakoribb szarvashibái, amiktől híznak
  • 5 kg súlycsökkenés 5 hét alatt

Nem csak akkor, amikor épp megéhezik, és nem biztos, hogy pont azt, amit épp megkíván. Napi legalább öt-hat étkezésre, minden alkalommal fehérjére és szénhidrátra van szükség, akár többre is, mint amennyi jól esik, épp ahogy fogyásnál sem annyit eszünk a szuper karcsúsító gyógynövény ételekből, amennyi jól esik.

6 durva tévhit a hízásról

Sokaknak persze nem könnyű mondjuk munka mellett minden 3 órában ennie. A profik például reggel, hízni vagy fogyni a napra, szépen dobozokba porciózzák a teljes, aznapi ételmennyiséget, amit aztán óránként elfogyasztanak.

legjobb étkezés a hasi zsír gyors elvesztéséhez

Hogy ez macerás? Lehet, de sajnos az eredményekért mindenkinek meg kell dolgoznia.

súlycsökkentő szöveges üzenetek

A jó tápanyagforrások ez esetben is a gluténmentes, keményítős források lásd fentpl. Mi az, amit a céloktól függetlenül is jobb, ha kerülsz?

Keresés a playeren

Akár hízni, akár fogyni szeretnél, vannak szénhidrátfajták, melyeket mindenképp kerülni kell. A többszörösen feldolgozott ételek, a cukros, lisztes, adalékolt, zsíros szénhidrátok senkinek sem javasoltak. Hiába nem hízékony valaki, ha mindenféle adalékkal, kukoricakeményítővel, szójaszármazékkal készülő, sok összetevős, szénhidrátos termékeket, a vércukor szintet hirtelen megemelő, egyszerű cukrokat fogyaszt, azok akkor sem szolgálják majd egészségét, és nem tesznek jót hosszú távon, ha az alakot - látszólag - nem is befolyásolják.

Ugyanígy a cukros üdítők sem jók, általános szabály, hogy ne igyál kalóriát.

Riportok, női utak, igaz történetek

A teljes kiőrlésű péksütemények pedig egy fokkal jobbak, mint fehér lisztes társaik, hisz hasznos rostok vannak bennük, de attól még glutént, hizlaló szénhidrátokat azok is éppúgy tartalmaznak, ezért jobb a mennyiségüket csökkenteni akár nullára. Összefoglalva A lényeg tehát, hogy akár hízni, akár fogyni szeretnél, az étrendet a fehérjére alapozd, mellé pedig céljaid és típusod alapján válaszd meg a megfelelő szénhidrátfajtákat, legyenek azok a hízni vagy fogyni fogyasztható friss zöldségek vagy épp a megfelelő mennyiségű rizs.

Hogyan diétázz helyesen? Az orvos elmondja - MyDoctor Egészségprogram

Természetesen az esszenciális zsírok bevitele is fontos, főleg a fehérjetípusok számára, mert a jó zsírokat egyáltalán nem kell kerülni, de ez, már egy másik cikk témája.