Hogyan lehet erősíteni a zsírégetést, 4 perces otthoni zsírégető edzés – Fogyaszt és formál!


  • Mit sportoljak, ha szeretnék fogyni? | Math, Math equations
  • Rajtam nem múlik, hogy segítsek neked is, ami a fogyást illeti.
  • Kiss Sándor - Sasa Többször írtátok már levélben azt az elképzelést, hogy előbb le kell fogyni és csak utána erősíteni, mert az úgy sokkal hatásosabb.
  • Mi az egészséges fogyás havonta

Pörögjünk fel! A Tabata során — amely egy magas intenzitású intervall tréning — 20 másodperces közel maximális intenzitású edzésmunka és 10 másodperces pihenőszakaszok váltják egymást 8 körben, azaz összesen 4 percen keresztül. Természetesen nem csupán 4 percig tarthat az edzés, hiszen több Tabata-kört is végezhetünk: a kezdők indítsanak Tabata-körrel, majd hétről hétre szép fokozatosan vigyék fel körig. Egy-egy nagy kör között tartsunk perc teljes pihenőt. Így áll össze az intenzív otthoni zsírégető edzés, amelyben az anyagcsere-pörgető gyakorlatok mellett erősítő elemek is helyet kapnak.

hogyan lehet erősíteni a zsírégetést

Egy pár kézi súlyzó vagy 2 db vízzel teli műanyag palack Szőnyeg vagy polifoam Hogyan végezzük? Az alábbiakban 8 gyakorlatot hogyan lehet erősíteni a zsírégetést, ezekből áll össze az otthoni zsírégető edzés.

  • 40+ Zsírégető gyakorlatok ideas | zsírégető gyakorlatok, gyakorlatok, edzéstervek
  • Melyik zsírégető edzés a leghatásosabb a számodra? | Intenset blog
  • 4 perces otthoni zsírégető edzés – Fogyaszt és formál! | Diéta és Fitnesz
  • Így legyen az erősítő edzés egyben zsírégető is!
  • A legrosszabb dolgok, amiket férfiak mondtak szex közben - Nők mesélték el Amikor az emberek fogyásról beszélnek, a súlyt általában a zsírpárnákból szeretnék lefaragni, nem pedig az izomtömegből.
  • A legrosszabb dolgok, amiket férfiak mondtak szex közben - Nők mesélték el A fogyás akkor indul be, ha a szervezeted energiahiánnyal szembesül, mert kevesebb kalóriát vittél be, mint amennyire neki a mozgáshoz és a létfenntartáshoz szüksége van.
  • Hogyan lehet fogyni 3 nap

Néhány perc könnyű bemelegítés után kezdjük az 1. Ha mindegyiken végigmentünk, fogyni csontok zsugorodnak vagy nyújtsunk le, vagy perc teljes pihenő után vágjunk bele a következő Tabata-körbe.

hogyan lehet erősíteni a zsírégetést

Helyben futás magas térdemeléssel Fotó: Shutterstock Lendületesen, tempósan végezzük, közben mozgassuk a karunkat is. Tricepszerősítés Fotó: Shutterstock Fogjunk meg egy-egy kézi súlyzót, majd nyújtsuk a karunkat a fejünk fölé. A könyökünk behajlításával engedjük le a súlyzókat hátra úgy, hogy közben a felkarunkat tartsuk szorosan a fejünk, fülünk mellett.

hogyan lehet erősíteni a zsírégetést

Utána emeljük vissza a súlyzókat a fejünk fölé. Tempósan, lendületesen végezzük a gyakorlatot. Kitörés súlyzóval Fotó: Shutterstock Fogjunk meg egy-egy kézi súlyzót, majd váltott lábbal végezzünk kitöréseket előre.

Lapos has egy hónap alatt

Figyeljünk oda a helyes kivitelezésre: a térdünk ne lendüljön a bokánk vonala elé! Páros lábú lábleengedés Fotó: Shutterstock A kiindulóhelyzet hanyatt fekvés, a lábainkat kinyújtva — vagy egy kissé behajlítva — emeljük fel, szükség szerint a kezekkel támaszkodjunk meg a derék alatt.

hogyan lehet erősíteni a zsírégetést

Fekvőtámasz Fotó: Shutterstock Akinek még nehéz a hagyományos változatot elvégeznie, az tegye le a térdeit a talajra, és csinálja a könnyített variációt. Inkább csináljunk kevesebbet a karhajlítás-nyújtásbólde szabályosan és odafigyelve, mint többet, de sietve és kapkodva.

  1. Tupperware fogyás