Fogyni is. Sport és táplálkozás – Erre figyelj, ha edzés mellett fogyni is szeretnél


  • Fogyás rohant tx
  • Zsírvesztés a derék oldaláról
  • Sport és táplálkozás – Erre figyelj, ha edzés mellett fogyni is szeretnél | Diéta és Fitnesz

Így reggelizz, ha fogyni is szeretnél a paleóval! A legkevésbé sem szabad éheztetéshez hasonló állapotba hozni a szervezetedet, mert akkor tartalékoló üzemmódra kapcsol, ahelyett, hogy a zsírégetésen ügyködne.

Tudod, mi történik a szervezeteddel reggeli étkezés nélkül?

fogyni is

Az anyagcseréd takarékon marad, azon az éjjeli üzemmódon, amely az alvás, a pihenés, a feltöltődés szakaszára jellemző. A motor ilyenkor akadozhat, és nem pörög fel a megfelelő fordulatszámra. De ha nem lehet kenyérféléket enni, még maglisztekből készülteket sem, akkor mi marad?

Sport és táplálkozás – Erre figyelj, ha edzés mellett fogyni is szeretnél

Jogos a kérdés, ám ha elmélyedsz a receptjeimben, másképp fogod látni. A megszokásaidtól is érdemes elszakadni — legalább erre az időszakra.

fogyni is

A tojásételeket talán nem is kell külön kiemelni, magukért beszélnek. Tojáskrém Szeleteld fel egy friss kókusz húsát, zárd dobozba!

fogyni is

Ezt a reggeli fogyni is, kávéd mellé is elrágcsálhatod, vagy elviheted magaddal a fogyni is is. A halételek közül javaslom a szardíniamártogatóst, az uborkás tonhalfalatokat és a lazacburgert Uborkás tonhalfalatok A húsételekből is csemegézhetsz: fasírtgolyók, húskenyér, májpástétom, marhaburger Mediterrán májpástétom A zöldségalapú fogások közül jó választás reggelire a padlizsánkrém vagy a Nagyon finom paradicsomszósz, mondjuk főtt tojással.

Nagyon finom paradicsomszósz Váltogasd a reggelire valókat, mert nagyon fontos itt is a változatosság, illetve az alapanyagok kiegyensúlyozott fogyasztása. Hétvégén, és amikor több időd jut a reggelire, készíts tojásos ételeket, például rántottát salátaágyra helyezve, tükörtojást sült sonkával és tormával — utóbbi nem csak húsvétkor finom!

fogyni is