Elegendő alvás a fogyáshoz


Azok, akik 7 óránál kevesebbet alszanak, hajlamosabbak a hízásra, ráadásul nehezebben is tudnak fogyni, derült ki a Columbia Egyetem kutatásából. Ha a fogyás vagy az alakformálás a célod, a minőségi alvás ugyanolyan fontos, mint a kemény, izzasztó edzések. A következő 6 nyomós érv elolvasása után te is biztosan hamarabb elalszol az éjszákba nyúló sorozatnézés helyett, vagy épp kora reggel adsz még magadnak egy kis időt a pihenésre, mielőtt sorra vennéd a munkahelyi teendőket. Leszámol az éjszakai nassolással Minél tovább vagy ébrenannál valószínűbb, hogy annyi kalóriát veszel magadhoz, amennyire valójában nincs is szükséged. Mindez heti 1 kg hízást is eredményezhet, állítják a Pennsylvania Egyetem kutatói.

Twitter Pinterest Sokszor nem csak az edzések mennyiségét kellene növelni, és a vacsora mennyiségét csökkenteni ahhoz, hogy leadj pár kilót: a fogyásban bizony az éjszakai alvásnak is komoly szerepe van! A fogyásnak nincs olyan receptje, ami a világon mindenkire érvényes lenne, de általában azért kell hozzá: kardiózás zöldségekben, sovány proteinben gazdag étrend alacsony stressz-szint és elegendő alvás.

Újévi fogyókúra? A jó alvás segít sikerre vinni SomnoCenter — Az alvászavar központ Tapasztalt alvásszakértő orvosainkkal és csúcsminőségű alvásvizsgálatainkkal várjuk mindazokat, akik szeretnének újra kipihenten ébredni.

A legtöbben viszont ez utóbbit figyelmen kívül hagyják az egyenletben, a többire valamennyire odafigyelnek, és sokszor elkeserednek, mert nem érik el a kívánt hatást.

Pedig az alvás kiemelten fontos tényező a fogyás szempontjából: ezt Rizwana Sultana, A Texas Egyetem Orvostudományi Karának professzora is megerősíti.

Olvasd el ezt is! Gyere, álommanó! Egy os, több, mint brit felnőtt bevonásával készült közvéleménykutatásból kiderült, hogy a megkérdezettek napi átlagos alvásmennyisége 6.

rózsa fogyókúrás tea legjobb kemény cukorka fogyáshoz

Az elegendő, minőségi alvás nagyon kell az agy megfelelő működéséhez, és ahhoz, hogy fizikailag és érzelmileg is rendben legyünk. Fontos ahhoz is, hogy nap közben fent tudjuk tartani a figyelmünket, képesek legyünk koncentrálni és kreatívak legyünk. Az alvás javítja még a szív és az erek állapotát, az alváshiány viszont szív és vese elégtelenséghez, illetve magas vérnyomáshoz vezethet.

hiúság szalon fogyókúra és spa 170 fogyni

Pihenés nélkül nincs fejlődés — tíz szakértői tanács a tökéletes regenerációhoz Az alvás és a testsúly kapcsolata Az alvás mennyisége bizony hat a hormonháztartásra is, különösen az éhségérzetet befolyásoló hormonokra. A kevés alvás hatására nő a ghrelin nevű hormon mennyisége, ami miatt megnövekszik az éhségérzeted, és általában ilyenkor többet is eszünk.

n-acetil-1-tirozin fogyáshoz hízni vagy fogyni

Ha viszont eleget alszol, a leptin nevű hormon szintje megemelkedik a testedben, ami miatt csökken az éhségérzet. A szakértő szerint az alvás azért is lényeges, mert közben növekedési hormon is termelődik, ami izomnövekedést eredményez.

Ezért is fontos, hogy a gyerekek is eleget aludjanak, mert ez nagyban meghatározza, hogy felnőttként megfelelőek legyenek az izmaik, a szöveteik. Ezért érdemes futóként elegendő alvás a fogyáshoz sétálnod Ennyi alvás kell a fogyáshoz Dr. Sultana szerint a napi óra éjszakai alvás lenne az ideális a súlyvesztéshez, ez a mennyiség ugyanis segít leküzdeni a nappali fáradtságot és a motiváció hiányát.

fogyni winnipeg hogyan lehet égetni a hasi testzsírt

Viszont fontos, hogy éjjel aludj ennyit, és ne nappal, mert a nappali alvás bizony nagyon felborítja a testben a hormonok működését. Ha teheted, tartsd be a következőket a pihentető alvásért: maximum 20 Celsius fok legyen otthon estére reggel 10 után már próbáld hanyagolni a koffeint került a zsíros ételeket, az alkoholt este próbálj kevesebbet tévézni, okostelefonozni, számítógépezni ha teheted, lefekvés előtt meditálj pár percet!

luna bárok és fogyás fogyás zsírpárna

Megnézem a galériát.